ייצוג בבתי משפט | עורך דין טל קדש
עו"ד טל קדש - עורך דין ארנונה והיטלים, ליטיגציה ונ

עו"ד טל קדש - מיסוי מוניציפלי ▪️ ליטיגציה מנהלית, אזרחית ומסחרית ▪️ נוטריון

Dun's 100 - דירוג מיסוי מוניציפלי - משרד עו"ד טל ק
BDI CODE- דירוג מיסוי מוניציפאלי - משרד עורכי דין
בקרו אותנו גם בפייסבוק
פנה אלינו לייעוץ
arrow-left, arrow-left, previous, left
יש לך שאלה?

ייצוג בבתי משפט

ישנם עורכי דין שתחום התמחותם העיקרי הוא בענייני חוזים, ישנם עורכי דין שתחום התמחותם הוא המשפט המסחרי ויש אחרים שעוסקים בעניינים מנהליים. בניגוד למה שמקובל לחשוב, לא כל עורך דין מסוגל לייצג נאמנה את ענייני הלקוח בבתי משפט. במקרה בו פלוני מזומן לבית המשפט במסגרת תביעה כנגדו, במקרה בו אלמוני מעוניין להגיש תביעה בנושאים שונים, לרבות עניינים מנהליים, חוזיים, תובענות ייצוגיות, רישוי עסקים, דיני עבודה ואחרים, חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין לייצוג בבית משפט.

ליטיגציה ואומנות הייצוג
מהלך של ייצוג בבתי משפט מחייב עורך דין בעל יותר מאשר הבנה בחוקים ובתקנות, בחוזים ובפלפולים משפטיים. משרד עורכי דין לייצוג בבתי משפט חייב להעסיק את עורכי הדין שניחנו בכישורים ייצוגיים לא פחות מהידע המשפטי שלהם.

עורכי דין המבצעים ייצוג בבתי משפט צריכים להיות מהירי מחשבה באופן מיוחד. הם צריכים לדעת לא רק אילו סעיפים משפטיים יוכלו לקדם את עינינו של הלקוח, אלא גם איך להציג את הדברים בפני בית המשפט ובפני כבוד השופט היושב בדין. בלשון מקצועית מכונה העיסוק בכך בשם ליטיגציה. אלה הם עורכי הדין שניתן לראות בסדרות הטלוויזיה – אלה שטוענים, שמסבירים, שמזמנים עדים ושמציגים ראיות, עדויות ונתונים לטובת האינטרס של הלקוח אותו הם מייצגים.

מומחה לייצוג משפטי
אם דרוש לכם מומחה משפטי לצורך ייצוג בבתי משפט, כדאי שתבחרו בעורך דין עם ניסיון בתחום. עו"ד טל קדש, בעל תואר שני במשפטים, מייצג מגוון לקוחות – חלקם כתובעים, אחרים כנתבעים. בתור עורך דין לייצוג בבית משפט הוא עוסק בתמהיל של תחומים:
  • תביעות כנגד רשויות מקומיות בנושא היטלים.
  • התמודדות משפטית בנושאי מיסוי מוניציפלי, הזרמת שפכים ורישוי עסקים.
  • נושאים משפטיים מנהליים, למשל בתחום דיני המכרזים.
  • תביעות בתחומים כגון חופש המידע, זכויות אדם ורישוי כלי ירייה.
  • משפט מסחרי, דיני בנקאות ותביעות של נושאי משרה בכירים או כנגדם.
אם נחוץ לכם משרד עורכי דין לייצוג בבתי משפט – עורך הדין טל קדש יוכל לסייע לכם בכל התחומים הללו וכן במגוון נושאים נוספים כגון הגרלות, חדלות פירעון וחובות, הטרדה מינית במקומות העבודה, סכסוכים מסחריים שנדונים בבית המשפט ועוד. 

מוזמנים לקרוא בנוסף:
דיני חברות