משפט מסחרי | עורך דין טל קדש
עו"ד טל קדש - עורך דין ארנונה והיטלים, ליטיגציה ונ

עו"ד טל קדש - מיסוי מוניציפלי ▪️ ליטיגציה מנהלית, אזרחית ומסחרית ▪️ נוטריון

Dun's 100 - דירוג מיסוי מוניציפלי - משרד עו"ד טל ק
BDI CODE- דירוג מיסוי מוניציפאלי - משרד עורכי דין
בקרו אותנו גם בפייסבוק
פנה אלינו לייעוץ
arrow-left, arrow-left, previous, left
יש לך שאלה?

משפט מסחרי

עולם המסחר טומן בחובו לא מעט התנגשויות בין ערכים ובין מטרות. אין ספק שראוי להגיע להסכמות ולהסדיר את הפעילות המסחרית על פי חוזים ותוך שקיפות מלאה, אבל לעיתים אין מנוס מנקיטת צעדים משפטיים. הטיפול בנושא מתבצע באמצעות כלים של משפט מסחרי, כאשר חלק מעורכי הדין הבכירים עושים שימוש גם בעקרונות חיוביים של גישור ושל פישור. עורך דין משפט מסחרי צריך להיות בעל ידע מקיף ונרחב בתחום המשפט, בעל ידע עסקי מסחרי ובעל יכולת למצוא גם פתרונות יצירתיים ולפשר כאשר הדבר אפשרי.

לעסקים ולתאגידים
משפט מסחרי עוסק לא מעט בכל אותם חוזים והסכמים מסחריים, בליווי בניסוח ובמניעת מוקשים משפטיים שיפריעו בהמשך הדרך. יתר על כן, קיים גם רובד נוסף של ייצוג בבית המשפט. עורכי דין ליטגציה מסחרית נדרשים כאשר סכסוך מסחרי ועסקי מגיע לפתחו של בית המשפט. במקרה זה, חשוב במיוחד שעורך הדין יהיה בעל יכולת להציג טיעונים בצורה משכנעת, לא פחות מאשר היותו בעל ידע עיוני ברמת החוק והפסיקה הרלוונטיים.

ייעוץ משפטי בתחום משפט מסחרי יכול להיות חיוני לא רק במקרים של סכסוך קיים. לעיתים, ליווי או ייעוץ משפטי יינתן לעסקים או לתאגידים ולעיתים לנושאי משרה בכירים שמבקשים להקים את העסק תוך עמידה בכל התנאים החוקיים הרלוונטיים. עורך הדין יסייע גם בגיבוש הסדרים חוזיים ובמתן פתרונות שוטפים במסגרת מהלך העסקים הרגיל.

לשירותכם בכל נושא
עו"ד טל קדש, מומחה לעניינים שונים הנוגעים לתחום משפט מסחרי יוכל לסייע גם לכם – אנשים פרטיים, עסקים ותאגידים. בתור עורך דין משפט מסחרי ותיק ומנוסה, יעניק לכם טל קדש שירות גם בנושאים כגון:
  • הגשת תביעות כספיות או מסחריות.
  • התמודדות עם תביעות מסחריות.
  • תביעות בענייני חוזים.
  • קבלת סעדים מסוג צווי מניעה, עיקולים וכינוס נכסים.
  • הליכים משפטיים מול נושאי משרה.
  • התגוננות מול תביעות מצד בנקים.
  • הליכים מול בנקים שפעלו שלא כדין מול לקוח פרטי או עסקי, שלא על פי חובת האמון הנדרשת מהמערכת הבנקאית.
בכל הנושאים הללו וכן אם אתם זקוקים לייעוץ בנושאים נוספים או שאתם מחפשים עורכי דין ליטגציה מסחרית, עו"ד טל קדש לשירותכם. 

מוזמנים לקרוא בנוסף:
בנקאות