תביעות נגד בנקים | עורך דין טל קדש
עו"ד טל קדש - עורך דין ארנונה והיטלים, ליטיגציה ונ

עו"ד טל קדש - מיסוי מוניציפלי ▪️ ליטיגציה מנהלית, אזרחית ומסחרית ▪️ נוטריון

Dun's 100 - דירוג מיסוי מוניציפלי - משרד עו"ד טל ק
BDI CODE- דירוג מיסוי מוניציפאלי - משרד עורכי דין
בקרו אותנו גם בפייסבוק
פנה אלינו לייעוץ
arrow-left, arrow-left, previous, left
יש לך שאלה?

תביעות נגד בנקים

תביעות נגד בנקים הן תביעות שכיחות מאד – הרבה יותר מכפי שניתן להעלות על הדעת. הבנקים, שלא כמו חברות פרטיות מסחריות שונות, מחויבים לציבור לקוחותיהם ועליהם לנהוג במשנה זהירות תוך מתן מענה אמין ומקצועי לכל לקוח ולקוח. הגשת תביעות כאלו או התמודדות עם נקיטת הליכים משפטיים אל מול לקוח הבנק מצריכות סיוע של עורך דין, הבקיא בתחום דיני בנקאות – בנק ומכיר היטב את כל הסוגיות המשפטיות הרלוונטיות לכך. בבואו להתמודד עם תביעות נגד בנקים, יבחן עורך הדין, המייצג את הבנק או את התובעים, את מידת אחריותו של הבנק באשר לאירוע בגינו מוגשת התביעה וכן את כלל חובותיו כלפי ציבור לקוחותיו.

סוגים שונים של תביעות
תביעות נגד בנקים יכולות להתמקד בנושאים שונים והן נחשבות, פעמים רבות, למורכבות מאד. תביעות כאלו, הבוחנות דיני בנקאות בנקים ודינים נוספים, יכולות להיות קשורות לניירות ערך, להגבלת חשבונות של לקוחות, למשכנתאות, לחישובים שגויים של ריביות וגם לכל הקשור לשיקים ולשטרות. עורך דין הבקיא בענייני דיני בנקאות – בנק עוזר לתובעים לפעול אל מול הבנקים השונים כדי לשמור על זכויותיהם ועל כל המגיע להם. במקרים מסוימים אלה יכולים להיות בעלי מניות של חברות ציבוריות הבוחרים לתבוע את הבנק, ובמקרים אחרים אלה יכולים להיות לקוחותיהם הפרטיים של הבנק, הבוחרים בהגשת תביעה ייצוגית, למשל, בגין חישובים שגויים של ריבית.

סיוע של עורך דין מומחה
אם מעוניינים להגיש תביעות נגד בנקים, חשוב להיעזר בגורם מקצועי מוסמך הבקיא בענייני דיני בנקאות בנקים ובעל ניסיון בייצוג הלקוחות מול בית המשפט. עורך דין זה, כמו עורך הדין טל קדש, ישקיע את מרב המאמצים על מנת לשמור על זכויותיו של הלקוח וכדי לקדם את התביעה מול כל הגורמים הרלוונטיים. עורך הדין יסייע ללקוח להתמודד עם ההליכים המשפטיים שהוגשו מולו או עם אלה שאותם הוא מעוניין להגיש. הוא יבחן כל מקרה לגופו ויבדוק מהן הדרכים הנכונות להתמודד אתו וכיצד ניתן לאפשר לתובע או לנתבע לחזור לסדר יומו תוך שמירת מלוא זכויותיו, כפי שקובע החוק. 

מוזמנים לקרוא בנוסף:
עורך דין זכויות אדם במרכז